Doprava a platba, výměna zboží, vrácení

Platba

On line -  platební brána, platební kartou - zdarma. 

Dobírkou - zboží ihned odesíláme, Vy jej zaplatíte dopravci který Vám je přiveze. 

Převodem - odeslání od nás je okamžité po připsání částky na učet

Hotově, nebo platební kartou - při osobním převzetí (ZDARMA), doručuje PPL, buď na PPL Parcel Shop  nebo kurýrem přímo na Vaši adresu a to ve standartním čase nebo garantované večerní doručení mezi 17. – 21h ve velkých městech.
 

Výměna zboží 

Přiložte průvodní dopis kde uveďte:

  • číslo objednávky

  • název (množství) vraceného zboží

  • důvod vrácení

  • číslo účtu kam chcete vrátit peníze

 
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za jiné do 14-ti dnů bez udání důvodu. Konzultace možná na info@levnytoner.cz. V případě uznané vady toneru řešíme reklamaci výměnou a zasíláme nový kus.
Při výměně nebo vratce zboží musí být splněny tyto podmínky:
 
    zboží musí být vráceno v původním obalu
    nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje) - v případě výměny
    zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno
    nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány
 
V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku. V případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš účet. V případě, že žádáte výměnu zboží, toto
zboží k nám nikdy nezasílejte formou dobírky - dobírky nebudou převzaty.
 
Odevzdání na PPL ParcelShopech - zdarma v případě výměny, nebo reklamace zboží a případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
V případě že se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás na emailu info@levnytoner.cz  my Vám zašleme štítek který si vytisknete nalepíte a odnesete na jakýkoli PPL Parcel Shop náklady hradíme my.
 
 

    Vrácení zboží 

    Přiložte průvodní dopis kde uveďte:

    • číslo objednávky

    • název (množství) vraceného zboží

    • důvod vrácení

    • číslo účtu kam chcete vrátit peníze

    Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Konzultace možná na info@levnytoner.cz

    Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.
    K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). 
    Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
    Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má společnost levnytoner.cz, s.r.o., právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených
    s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
     
     
    Odevzdání na PPL ParcelShopu - v případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bude naúčtován poplatek 80 Kč. ( náklady na dopravu )
    V případě že se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás na emailu info@levnytoner.cz  my Vám zašleme štítek který si vytisknete nalepíte a odnesete na jakýkoli PPL Parcel Shop náklady hradíme my.
    Informace o tom jak poslat balík přes PPL ParcelShop: http://www.pplbalik.cz
     
     
     
     
    Poškozená zásilka

    je dodávka mechanicky poškozena nebo zjistíte mechanické poškození produktů

    Konzultace možná na info@levnytoner.cz 

    Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

     
    PPL
     
    Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů emailem na info@levnytoner.cz
    Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
     
     

    Přihlaste se prosím znovu

    Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

    Děkujeme za pochopení.

    Přihlášení